Omnicom Media Group
V Omnicom Media Group pomáháme našim klientům vytvářet co nejlepší komerční komunikaci. Jsme markeťáci a analytici, trochu kreativci, kteří hledají nové cesty k cílovým skupinám. Čísla a nápady zároveň.
Díky našemu širokému záběru získává klient kompletní řešení na míru – od výzkumu mediálního chování cílové skupiny či sestavení prediktivních modelů úspěšnosti reklamních kampaní, přes návrh strategie a komunikačních plánů, efektivní nákup mediálního prostoru a nastavení výkonnostních online kampaní, až po product placement nebo správu sociálních sítí a e-sporty.
Pracujeme s řadou špičkových nástrojů a téměř nekonečným množstvím dat, která nám vytvářejí skvělý prostor pro testování našich hypotéz. Zároveň si uvědomujeme, že budoucnost není jen ve skvělých nástrojích, ale ve spolupráci – mezi týmy, specializacemi i obory. Jen když se rádi vidíte a rádi sdílíte zkušenosti i názory, jen když hledáte řešení i za cenu chyby, můžete se něco nového naučit. A právě to nás posouvá dál.
Omnicom Media Group je celosvětově i v ČR jednou z největších mediálních skupin. Spadají pod ni mediální agentury PHD, OMD a Hearts&Science.
Více o nás na welcometothejungle.com/cs nebo omnicommediagroup.cz.
Většina našich kolegů u nás začíná ihned po vysoké škole bez větších zkušeností v marketingu. Ty nutně nevyžadujeme, byť nejsou ani překážkou. Co nás zajímá, je nadšení pro marketing a chuť se všechno naučit.
Pokud teprve studujte a hledáte způsob, jak nahlédnout do reálného marketingu, můžete se zapojit do řady našich aktivit. Jsme garanty vedlejší specializace Komerční komunikace na VŠE Praha. Naši odborníci studentům přednášejí teorii tohoto specifického oboru a zároveň ukazují, jak se dělá v praxi. Kdo si to chce vyzkoušet i bez studia této „vedlejšky“, může se dvakrát ročně zapojit do studentské soutěže Creative Challenge, kde vymýšlíte strategie komerční komunikace pro některého z našich klientů. Můžete se také přihlásit do naší MediaGuru Academy, která vám odhalí, jak funguje online marketing. Stejně tak se můžete zúčastnit BigStepu na téma marketing, kde vás během jednoho půldne velmi rádi provedeme naší běžnou rutinou. Možnost stáží a diplomových prací řešíme individuálně, s ohledem na aktuální interní kapacity.