Nabídky praxí na LS 2022

1. Vyplnění input sheets – Lokalizace Farmakoekonomického Modelu pro HTA

Společnost Amgen je jednou z předních světových biotechnologických farmaceutických společností. Svou práci staví na hodnotách, jež jsou hluboce zakořeněny ve vědeckém poznání a inovacích. Na jejich základě pak přeměnuje nové myšlenky a objevy na léčebné postupy pro pacienty se závažnými onemocněními.

www.amgen.cz

Náplň práce:

  • Hodnocení zdravotnických technologií
  • Srovnání nákladnosti terapií – např. vytvoření kalkulátoru

Místo: Praha

Požadavky:

  • Dobrá angličtina je základ
  • MS Excel
  • Tvorba business casu
  • Modelování

Nástup: 

dle dohody


2. Internship (6 – 12 měsíců) s možností navázání dlouhodobé spolupráce.

Inovativní společnosti, které jsou součástí Envista, pomáhají zubním profesionálům poskytovat nejlepší možnou péči o pacienty v každém ohledu. Víme, že zubní profesionálové dělají více než jen vytváření zdravých a krásných úsměvů – vytvářejí sebevědomí. K dosažení svých cílů potřebují šampiona ve svém oboru. Ve společnosti Envista je naším posláním umožnit rozmanitý rozvoj talentů v jejich rané kariéře a vytvořit tak budoucí zdroj lídrů napříč organizací.

www.envistaco.com 

Místo: Praha, Jičín i Remote

Náplň práce:

Studenti budou alokováni dle potřeb a preferencí do týmů napříč organizací. V rámci praxe získají možnost se seznámit s činnostmi v korporátním prostředí, zjistí, v jakých programech a jakým způsobem pracujeme, co vše je potřeba udělat pro to, aby byli klienti spokojeni. Každodenní náplň práce se bude lišit dle oddělení a také přihlédneme k tomu, co by si chtěl student vyzkoušet a jak bude iniciativní. V případě vzájemné spokojenosti je zde možnost navázat dlouhodobou spolupráci.

Požadavky:

  • Dobrá angličtina je základ

Výběrové řízení: 

stačí zaslat životopis HR Business partnerce Markétě Havlové na marketa.havlova@envistaco.com.


3. Praxe v oblasti finančních služeb

Věnujeme se auditu osobních financí, naši spolupracovníci pomáhají klientům s orientací na čím dál složitějším finančním trhu, kde kontrolujeme a servisujeme smlouvy z mnoha oblastí. Naše priorita je udržení spokojenosti klientů a dlouhodobá spolupráce s nimi. Denně se snažíme hledat nové možnosti, abychom vylepšili nejen jejich finanční rozpočet, ale i je zbavili případných starostí či naopak splnili jejich přání. Své poradce i manažery pečlivě vybíráme a kontrolujeme jejich činnost. Dbáme na jejich certifikaci a zkušenosti z oboru.

Ať už plánujete působení v Maxim Financial Services jen jako praxi při škole nebo jako kariéru na plný úvazek, díky časové flexibilitě je možné přizpůsobit svůj denní program dle potřeb. Máme zájem o to, aby u nás pracovali vzdělaní lidé, tudíž studium na vyšší či vysoké škole vítáme a podporujeme, kvóta vysokoškolsky vzdělaných spolupracovníků u nás patří k nejvyšším na trhu (přes 80%).

Nabízíme kurzy na bankovní i nebankovní instrumenty, kurzy tzv. „soft skills“, time managementu a mnoha dalších užitečných vlastností, které využijete v jakémkoliv oboru.

Místo: České Budějovice, Písek

Náplň práce:

  • finanční analýzy subjektů, které se na finančním trhu vyskytují
  • práce s programy pojišťoven, bank, hypotečních bank, atd.
  • absolvování odborných školení od finančních institucí
  • přímá komunikace a spolupráce s institucemi na finančním trhu

Požadavky:

  • dobrou znalost práce s počítačem
  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost
  • řidičský průkaz skupiny B – výhodou
  • dokončený předmět „Finance pro manažery“ – výhodou

Co nabízíme:

  • příležitost pracovat na obchodech korporátního, retailového pojištění finančních subjektů
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost nahlédnout do dotačních programů dalších našich spolupracujících společností
  • zajímavá praxe a zkušenost, která lze uplatnit po škole
  • zajímavé finanční ohodnocení

Lze psát zde i kvalifikační práci (témata: hypotéky, zemědělské pojištění, drahé kovy, investice do podílových fondů)

Výběrové řízení:


4. Praxe v oblasti HR

Kancelář HOFÍREK CONSULTING (www.hofirek.cz) byla založena v roce 1990 v Karlových Varech a za dobu své existence získala významné postavení na trhu personálního poradenství. Pro naše klienty vyhledáváme manažery a klíčové zaměstnance a úspěšně s nimi spolupracujeme na projektech v oblasti lidských zdrojů. S cílem přiblížit naše služby partnerům v rámci České republiky a Slovenska jsme postupně vybudovali síť samostatných kanceláří v Karlových Varech, Praze, Hradci Králové, Brně a Bratislavě. Důraz klademe především na kvalitu personálních řešení, která pro své klienty realizujeme.

Zkušenostmi s realizací projektů personálního poradenství disponujeme i na mezinárodní úrovni. Významným přínosem pro spolupráci se zahraničními partnery je naše členství v největší světové nadnárodní síti poradenských společností IRC Global Executive Search Partners (www.ircsearchpartners.com), které působí v 48 zemích všech kontinentů.

Místo: Karlovy Vary, Praha, Brno, Hradec Králové, dle dohody

Pozice je určena pro studenty vyšších ročníků, kteří mají zájem o problematiku lidských zdrojů, zejména se zaměřením na vyhledávání a výběr pracovníků na pozice ve vrcholovém a středním managementu.

Náplň práce:

  • Úzká spolupráce a podpora konzultanta/týmu
  • Vyhledávání vhodných kandidátů na manažerské a specializované pozice – online prostředí, profesní sítě, HR platformy atd.
  • Spolupráce na Executive Search projektech pro významné klienty
  • Péče o stávající klienty a realizace jejich aktuálních požadavků
  • Management a HR consultancy pro stávající klienty
  • Kooperace s dalšími pobočkami HOFÍREK CONSULTING v rámci ČR a v zahraničí

Požadavky:

  • Zájem o profesní rozvoj v oblasti HR
  • Orientace v business prostředí nejen v ČR, ale i v rámci globální ekonomiky
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Komunikativní znalost AJ, další jazyky vítány

Výběrové řízení:

  • Termín: leden – březen 2022 (dle dohody)
  • Dokumenty k zaslání: CV a motivační dopis

5. FM International Mobility Office (FM VŠE)

Jsme FM International Mobility Office, a společně pracujeme na internacionalizaci Fakulty managementu VŠE. V souladu se strategickým záměrem vzdělávací a tvůrčí činnosti Fakulty managementu 2021-2025, usilujeme o:

  • rozvoj oboustranné studentské a akademické mobility,
  • realizaci marketingové a informační kampaně pro podporu všech forem mobility,
  • podporu vyjíždějících a přijíždějících studentů a akademiků,
  • vyhledávání nových příležitostí podpory mobilit (např. v rámci programu ERASMUS),
  • revizi a aktualizaci vnitřních procesů souvisejících s mezinárodní mobilitou.

Náš tým tvoří mladí a iniciativní lidé, převážně studenti FM VŠE, takže mezi nás určitě zapadneš.

Místo: Jindřichův Hradec

Náplň práce:

  • Administrativa v oblasti internacionalizace,
  • Zpracování rešerše v oblasti internacionalizace,
  • Obsahový marketing,
  • Správa webu/ newsletterů / sociálních sítí / print,
  • Copywriting,
  • Příprava podkladů k marketingovým aktivitám,
  • Komunikace se zahraničními studenty,
  • Organizace Orientation week, Euromates / SaEP / Study Tours, Letní / zimní školy,
  • Organizace eventů na FM VŠE,
  • Absolvování školení / získání certifikátů, které vylepší CV studenta,
  • Zaškolení dalšího stážisty v posledních týdnech praxe

Požadavky:

  • Aktivní znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2,
  • Studium 3. – 5. ročníku FM VŠE,
  • Absolvovaný kurz Marketingové komunikace (6BMKO1 / 61MKP0) nebo Strategického marketingu (6MSMR1 / 62STM0),
  • Zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání,
  • Zájem o marketing na sociálních sítích (zkušenosti se správou FB, Instagram a YouTube účtů výhodou),
  • Výborné komunikační schopnosti,
  • Cit pro hledání a vytváření poutavého obsahu,
  • Zkušenosti s fotografováním výhodou,
  • Zkušenosti v oblasti copywritingu a SEO výhodou.

Výběrové řízení:

  • Termín praxe: 11. dubna – 31. července 2022
    • Zašlete prosím CV a motivační dopis v angličtině na daria.gunina@vse.cz do 29. března včetně.
  • Termín praxe: 11. července – 30. října 2022
    • Zašlete prosím CV a motivační dopis v angličtině na daria.gunina@vse.cz do 29. června včetně.
  • Termín praxe: 10. října 2022 – 29. ledna 2023
    • Zašlete prosím CV a motivační dopis v angličtině na daria.gunina@vse.cz do 29. září 2022 včetně.