Nabídky praxí na LS 2022
1. Vyplnění input sheets – Lokalizace Farmakoekonomického Modelu pro HTA
Společnost Amgen je jednou z předních světových biotechnologických farmaceutických společností. Svou práci staví na hodnotách, jež jsou hluboce zakořeněny ve vědeckém poznání a inovacích. Na jejich základě pak přeměnuje nové myšlenky a objevy na léčebné postupy pro pacienty se závažnými onemocněními.
Náplň práce:
- Hodnocení zdravotnických technologií
- Srovnání nákladnosti terapií – např. vytvoření kalkulátoru
Místo: Praha
Požadavky:
- Dobrá angličtina je základ
- MS Excel
- Tvorba business casu
- Modelování
Nástup:
dle dohody
2. Internship (6 – 12 měsíců) s možností navázání dlouhodobé spolupráce.
Inovativní společnosti, které jsou součástí Envista, pomáhají zubním profesionálům poskytovat nejlepší možnou péči o pacienty v každém ohledu. Víme, že zubní profesionálové dělají více než jen vytváření zdravých a krásných úsměvů – vytvářejí sebevědomí. K dosažení svých cílů potřebují šampiona ve svém oboru. Ve společnosti Envista je naším posláním umožnit rozmanitý rozvoj talentů v jejich rané kariéře a vytvořit tak budoucí zdroj lídrů napříč organizací.
Místo: Praha, Jičín i Remote
Náplň práce:
Studenti budou alokováni dle potřeb a preferencí do týmů napříč organizací. V rámci praxe získají možnost se seznámit s činnostmi v korporátním prostředí, zjistí, v jakých programech a jakým způsobem pracujeme, co vše je potřeba udělat pro to, aby byli klienti spokojeni. Každodenní náplň práce se bude lišit dle oddělení a také přihlédneme k tomu, co by si chtěl student vyzkoušet a jak bude iniciativní. V případě vzájemné spokojenosti je zde možnost navázat dlouhodobou spolupráci.
Požadavky:
- Dobrá angličtina je základ
Výběrové řízení:
stačí zaslat životopis HR Business partnerce Markétě Havlové na marketa.havlova@envistaco.com.
3. Praxe v oblasti finančních služeb
Věnujeme se auditu osobních financí, naši spolupracovníci pomáhají klientům s orientací na čím dál složitějším finančním trhu, kde kontrolujeme a servisujeme smlouvy z mnoha oblastí. Naše priorita je udržení spokojenosti klientů a dlouhodobá spolupráce s nimi. Denně se snažíme hledat nové možnosti, abychom vylepšili nejen jejich finanční rozpočet, ale i je zbavili případných starostí či naopak splnili jejich přání. Své poradce i manažery pečlivě vybíráme a kontrolujeme jejich činnost. Dbáme na jejich certifikaci a zkušenosti z oboru.
Ať už plánujete působení v Maxim Financial Services jen jako praxi při škole nebo jako kariéru na plný úvazek, díky časové flexibilitě je možné přizpůsobit svůj denní program dle potřeb. Máme zájem o to, aby u nás pracovali vzdělaní lidé, tudíž studium na vyšší či vysoké škole vítáme a podporujeme, kvóta vysokoškolsky vzdělaných spolupracovníků u nás patří k nejvyšším na trhu (přes 80%).
Nabízíme kurzy na bankovní i nebankovní instrumenty, kurzy tzv. „soft skills“, time managementu a mnoha dalších užitečných vlastností, které využijete v jakémkoliv oboru.
Místo: České Budějovice, Písek
Náplň práce:
- finanční analýzy subjektů, které se na finančním trhu vyskytují
- práce s programy pojišťoven, bank, hypotečních bank, atd.
- absolvování odborných školení od finančních institucí
- přímá komunikace a spolupráce s institucemi na finančním trhu
Požadavky:
- dobrou znalost práce s počítačem
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost
- řidičský průkaz skupiny B – výhodou
- dokončený předmět „Finance pro manažery“ – výhodou
Co nabízíme:
- příležitost pracovat na obchodech korporátního, retailového pojištění finančních subjektů
- flexibilní pracovní doba
- možnost nahlédnout do dotačních programů dalších našich spolupracujících společností
- zajímavá praxe a zkušenost, která lze uplatnit po škole
- zajímavé finanční ohodnocení
Lze psát zde i kvalifikační práci (témata: hypotéky, zemědělské pojištění, drahé kovy, investice do podílových fondů)
Výběrové řízení:
- Dle dohody po telefonu či e-mailu.
- Kontaktní osoba: Ing. Jana Procházková, Tel.: 602 422 283,
- E-mail: jana.prochazkovamax@okklient.cz
4. Praxe v oblasti HR
Kancelář HOFÍREK CONSULTING (www.hofirek.cz) byla založena v roce 1990 v Karlových Varech a za dobu své existence získala významné postavení na trhu personálního poradenství. Pro naše klienty vyhledáváme manažery a klíčové zaměstnance a úspěšně s nimi spolupracujeme na projektech v oblasti lidských zdrojů. S cílem přiblížit naše služby partnerům v rámci České republiky a Slovenska jsme postupně vybudovali síť samostatných kanceláří v Karlových Varech, Praze, Hradci Králové, Brně a Bratislavě. Důraz klademe především na kvalitu personálních řešení, která pro své klienty realizujeme.
Zkušenostmi s realizací projektů personálního poradenství disponujeme i na mezinárodní úrovni. Významným přínosem pro spolupráci se zahraničními partnery je naše členství v největší světové nadnárodní síti poradenských společností IRC Global Executive Search Partners (www.ircsearchpartners.com), které působí v 48 zemích všech kontinentů.
Místo: Karlovy Vary, Praha, Brno, Hradec Králové, dle dohody
Pozice je určena pro studenty vyšších ročníků, kteří mají zájem o problematiku lidských zdrojů, zejména se zaměřením na vyhledávání a výběr pracovníků na pozice ve vrcholovém a středním managementu.
Náplň práce:
- Úzká spolupráce a podpora konzultanta/týmu
- Vyhledávání vhodných kandidátů na manažerské a specializované pozice – online prostředí, profesní sítě, HR platformy atd.
- Spolupráce na Executive Search projektech pro významné klienty
- Péče o stávající klienty a realizace jejich aktuálních požadavků
- Management a HR consultancy pro stávající klienty
- Kooperace s dalšími pobočkami HOFÍREK CONSULTING v rámci ČR a v zahraničí
Požadavky:
- Zájem o profesní rozvoj v oblasti HR
- Orientace v business prostředí nejen v ČR, ale i v rámci globální ekonomiky
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Komunikativní znalost AJ, další jazyky vítány
Výběrové řízení:
- Termín: leden – březen 2022 (dle dohody)
- Dokumenty k zaslání: CV a motivační dopis
5. FM International Mobility Office (FM VŠE)
Jsme FM International Mobility Office, a společně pracujeme na internacionalizaci Fakulty managementu VŠE. V souladu se strategickým záměrem vzdělávací a tvůrčí činnosti Fakulty managementu 2021-2025, usilujeme o:
- rozvoj oboustranné studentské a akademické mobility,
- realizaci marketingové a informační kampaně pro podporu všech forem mobility,
- podporu vyjíždějících a přijíždějících studentů a akademiků,
- vyhledávání nových příležitostí podpory mobilit (např. v rámci programu ERASMUS),
- revizi a aktualizaci vnitřních procesů souvisejících s mezinárodní mobilitou.
Náš tým tvoří mladí a iniciativní lidé, převážně studenti FM VŠE, takže mezi nás určitě zapadneš.
Místo: Jindřichův Hradec
Náplň práce:
- Administrativa v oblasti internacionalizace,
- Zpracování rešerše v oblasti internacionalizace,
- Obsahový marketing,
- Správa webu/ newsletterů / sociálních sítí / print,
- Copywriting,
- Příprava podkladů k marketingovým aktivitám,
- Komunikace se zahraničními studenty,
- Organizace Orientation week, Euromates / SaEP / Study Tours, Letní / zimní školy,
- Organizace eventů na FM VŠE,
- Absolvování školení / získání certifikátů, které vylepší CV studenta,
- Zaškolení dalšího stážisty v posledních týdnech praxe
Požadavky:
- Aktivní znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2,
- Studium 3. – 5. ročníku FM VŠE,
- Absolvovaný kurz Marketingové komunikace (6BMKO1 / 61MKP0) nebo Strategického marketingu (6MSMR1 / 62STM0),
- Zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání,
- Zájem o marketing na sociálních sítích (zkušenosti se správou FB, Instagram a YouTube účtů výhodou),
- Výborné komunikační schopnosti,
- Cit pro hledání a vytváření poutavého obsahu,
- Zkušenosti s fotografováním výhodou,
- Zkušenosti v oblasti copywritingu a SEO výhodou.
Výběrové řízení:
- Termín praxe: 11. dubna – 31. července 2022
- Zašlete prosím CV a motivační dopis v angličtině na daria.gunina@vse.cz do 29. března včetně.
- Termín praxe: 11. července – 30. října 2022
- Zašlete prosím CV a motivační dopis v angličtině na daria.gunina@vse.cz do 29. června včetně.
- Termín praxe: 10. října 2022 – 29. ledna 2023
- Zašlete prosím CV a motivační dopis v angličtině na daria.gunina@vse.cz do 29. září 2022 včetně.